#1 Moje iskustvo postave aparatića

07:00:00

Maj pipl!

Kako ste mi??? Ja sam još uvijek bolesna,ali eto nemam mira pa vam pišem ovaj post.
Ovdje ću pričati, kao što i piše  u naslovu,o svom iskustvu postave aparatića.Ja sam stavila fiksni aparatić to jest onaj što ne možete skinuti.



Prvo me stomatolog naručio i mislim da sam čekala 6 mjeseci do postave aparatića,ja nisam ništa
platila.Ja sam postavila aparatić 6.9.2016.Bila sam jako nervozna prije postave i često guglala o tome,ali po drugim iskustvima i svome iskustvu shvatila sam da nije svakome isto i ne boli svakoga istom jačinom i ne mora svatko isto vremena nositi aparatić.

Čim sam stigla na lice mjesta stomatolog me primio i uveo u ordinaciju par minuta sređivao neke papire za aparatić i rekao mom tati koji me doveo da otiđe prošetati ili u kafić jer će ovo dugo trajati.I trajalo  1 sat i 40 minuta,ali po meni je vrijeme brzo  proletilo jer se stomatolog zezao,pričao viceve i tako.Al vratimo se na način postavljanja.Rekao mi je da sjednem i  izvadio je neki zeleni prašak i pomješao ga s vodom te napravio kao neku smjesu i stavio mi na zube da napravi otisak.Ja stvarno ne znam zašto je radio otisak ako mi stavlja fiksni ,ali nisam ja stomatolog pa ne znam.Ta pasta stoji 30-ak sekundi na zubima i odjednom otvrdne i skine,Nakon uzimanja otisaka,raširio mi je usta nekom plastikom i izgledala sam kao budala.Stavio mi je onu sisaljku za pljuvačku i krenio.

Uperio svjetlo u usta i na onom svom malom stoliću poredao one kao zakačke to jest bravice.Onda je uzeo ono kao što suši plombu ono sa svjetlom i osuši vam sve zube.Onda svaki ponovno posebno dok stavlja bravicu.Nakon sušenja namaže svaki zub posebno sa nekim tekućinama i ljepilom i zalijepi bravice za zube.Kad vam je sve zalijepio uzme onu žicu i plamenik neki tamo svoj i žicu kao 'zagrije' i stavi je i zakači za bravice pa stavi gumice. btw. moje gumice su plave.Onda pita jel išta smeta i jel imam ikakvih pitanja.

Upozori te da su zubi prva 2-3 dana jako osjetljivi(što i jesu) i da ne jedete tvrde stvari,a ionako ne možete ni da hoćete.I to je to za ovaj post,ako želite drugi dio,to jest dio o aparatiću nakon postave i ostalim detaljima,napišite komentar .Love you all ♥

You Might Also Like

14 komentari

  1. Odlican post! Ja sam nosila jedno vrijeme onaj obicni aparatic :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Aha, I ja takodjer,ali ovaj fiks ni je puno bolji.

    OdgovoriIzbriši
  3. super post, i ha bi ga morala nositi

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post draga. Ja imam fiksnu protezu. :d


    uzvratila sam follow:http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam nosila aparatić ali mislim da je ovo odličan blog za sve one koji ga trebaju dobiti i ovako mogu znati što ih očekuje.
    Nikolina, Xx

    https://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. http://0chiclife0.blogspot.ba/ follow me and i will back

    OdgovoriIzbriši
  7. Nikada nisam nosila fiksni aparatic, samo mobilni. Divan post. Mogu ti reci da sam dosta i naucila iz njega, mislim, nisam znala da tako dugo traje njegovo namestanje... Bilo bi super da napises i drugi deo o svom iskustvu sa fiksnim aparaticem. :D
    Poseti ako zelis ♡Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Ideja je super !

    http://stroongana.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši