New in Autumn

14:10:00

Hejjj!

Evo nas u prvom postu na novom blogu.U ovom postu ću pričati o šminci koju sam kupila da obnovim zalihe,ali i usput kupila nove proizvode koji se sad 'nose'.Ipak je jesen počela i  stigli su  hladniji dani i lice treba posebnu njegu.Ovi proizvodi koje ću vam pokazati većinom su kupljeni u Dm-u,Bipi i Mulleru.



Pa možemo početi! 

1.Mixa - Balancing Cream - odlična hidrantantna krema koja vam učvršćuje kožu i jako je dobra.Najveća mana je što sadrži samo 50 ml.Koristi se jednom dnevno,a najpoželjnije je prije spavanja.Kupila sam ju u Dm-a za nekih 50 kuna.





2.Nivea - Wash Peeling - za čišćenje prištića i lica sa granulama za čišćenje lica s ekstraktom kore magnolije.Miris je osvježavajuć i jako mi se sviđa.Ima 150 ml.Iz Mullera je i košta 30 kuna.




3.Maybelline - False Lashes Push up drama  - ime je točno i stvarno izgledaju trepavice kao umjetne.Preporučujem vam.Kupila sam ju Dm-u i koštala je 75 kuna.




4.Avon - Ultra beauty lipstyle - šminka je lagana i boja je nježna i sviđa mi se.Naravno iz Avona je i koštala je 60 kuna.




5. Essence - longlasting lipstick - ja ovaj ruž obožavam!!!! A  i sad na jesen se nose tamne boje ruževa. Iz Dm-a je i koštao je 40 kuna.




6.Essence - lipliner - odlična,također tamna olovka,koja se također sada nosi.Iz Dm-a i košta 10 kuna.




7. Essence - Mat lipgloss - odlično sjajilo koje podsjeća na Kyle lipstick,okus genijalan,boja još genijalnija.Dm 70 kuna. 




8.Catrice - Blush artist - rumenilo za sve vrste lica,jako mi se sviđa.Svima preporučujem.Iz Bipe i košta 40 kuna.





9. Nudes -  najdraža paleta koju trenutno imam.Boje su savršene i odlične za kontuiranje.Obavezno kupite.Iz Mulllera je i košta 80 kuna.





10.Maybelline - Master contour - odličan stick za kontuiranje,čak mi se i sviđa.Ima dva dijela,svijetliji i tamniji.Iz Mullera je i košta 54 kune.






11.She - Lispstick magic - nije baš nešto i nije me oduševi,ali u nekim ekstra svečanim prilikama može poslužiti.Iz Dm-a je i dođe 30 kuna.





12.Maybelline - Affinitone - Ja koristim broj 17 i 42.Odličan je i oduševio me.Nijedan drugi više ne koristim.Iz Bipe su i koštaju 95 kuna.







13.Essence- Gel nailpolish - Valjda ga svi znate.Evo imate za prvi lak  na sestrinim noktima sliku kako izgleda.Također je prvi taman što mi se sviđaa.Iz Dm-a su koštaju 15-ak kuna.





     14.She - Glossy - odličan lak svjetlucav. Dm 20 kuna .




15.Catrice - Eye Brow - olična olovka za oči,boja je mješavina tamnosmeđe i sive.Iz Dm i košta 30 kuna.




16. Garnier - Micellar cleaning water - vodica za skidanje šminke koja obavlja kožu i ne nadražuje.Ja ju obožavam.Ovo pogotovo preporučujem.Iz Dm-a košta 45 kuna.


I to je bilo to od ovoga posta,iako sam bolesna(sa upalom grla i glavoboljom) npisala sam ovaj post pa se nadam da vam se bar malo sviđa.Ly ♥ 

You Might Also Like

16 komentari

  1. Divan post draga! Za većinu proizvoda sam već čula i jako su hvaljeni, tako da verujem da će ti super poslužiti:) Srećno sa blogom, želim ti puno uspeha, imaš moje praćenje:)

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni noviteti. :)
    Ostavila si mi komentar na mom blogu da te zapratim, ali ja tvoj blog već pratim od ranije, pa se nadam da ćeš uzvratiti------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post, hvala na komentaru na mom blogu. Učlanila sam se na tvoj blog pa uzvrati. Zelim ti puno srece sa blogovanjem ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja nisam baš osoba od šminke ali ovako mi je nekad zanimljivo pročitati koji ovakav post haha i da dizajn ti je jako lijep i samo naprijed! ;)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odavno sam učlanjena,hvala ti punoo ♥

      Izbriši