#2 Moje iskustvo postave aparatića

22:21:00

Haj gays!
 Evo nakon točno 12 dana novi post,bila sam jako zauzeta školom i stvarno nisam mogla pisati niti čitati postove.Molim vas pišite mi što želite čitati u mojim postovima i koje teme želite da obradim.I evo drugi dio posta o mom iskustvu postave aparatića.Prvi dio možete pronaći ovdje.
U prvom postu sam govorila o namještanju aparatića i tome u ordinaciji,a sada ću govoriti o utiscima kada sam došla kući.Kako mi je bilo,je li bolilo,nije li bolilo i to.Pa krenimo!





Odmah čim sam došla kući osjećala sam nelagodu i već mi je tada počelo  zatezati.  Zubi su bili jako osjetljivi prvih 3-4 dana.  Ne možete žvakati i imate osjećaj kao da će vam zubi ispasti.  Ja sam jela samo juhu,jedva i to.  Baš me jako boljelo.  Naravno kakva bi ja to bila dalmatinka da ne probam 'narodnu medicinu' pa sam uzela malo rakije da mi otrne i stvarno vam mogu reć da probate.  Biti će vam punooo bolje.   Zubi se trebaju cijeli period nošenja aparatića prati iza svakog jela.   Naravno nećete u školu nositi pastu i četkicu,ali čim se vratit kući obavezno.  Ja svoje perem 3-4 puta dnevno. Osobno mi je dosadilo stalno prati zube,ali ne želite da vam se pokvare zubi i bude sto i jedna komplikacija.


Ja sam svoj aparatić postavila 6.9. to znači da ga nosim već...hm.....1 MJESEC I 3 DANA!!!  Nemogu vjerovat da je već toliko prošlo...Trenutno me ništa ne boli i navikla sam se na njega, čak ga uopće i ne osjećam.  Niti kad pričam niti kad šutim.  Jednostavno zaboravite i to je to.
Žrtvuj se jednu,dvije godine,ali do kraja života imaj lijepe zube.


Btw. hvala vam na lijepim komentarima na prvom dijelu ovog posta.☻


You Might Also Like

8 komentari

  1. Sretno s nošenjem aparatića, ja sam svoj nosila 6 godina :)
    Definitivno ima svoje prednosti i mane, a rakija je definitivno najbolji lijek za sve :)
    Dođi i prčitaj i naš novi post na http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post ! <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecno s nosenjem aparatica.Trebalo bi i ja da ga nosim,ali nazalost,kasno je za mene :)
    The Boho Diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice post! Your blog it's very interesting :)

    Would you like to follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši