Let's talk...Movies??

19:05:00

Evo me napokon.
Nije me bilo dugoo,škola,učenje i to,znate i sami.Probat ću biti malo više aktivnija.I eto danas ćemo pričati o filmovima i o realnosti filmova i tome slično.





Filmovi...filmovi...Što mi prvo padne na pamet kad čujem tu riječ?!Možda fikcija??Laži??
Da se razumijemo filmove  obožavam gledati,draži su mi nego čitanje knjiga.Ali filmovi su sve samo ne realni i u tome im je najveća mana.Kada vidimo neki romantični prizor ili neki zanimljiv događaj odmah se nadamo i sanjamo da će se to nama dogoditi,da ćemo biti sretni,zaljubljeni i voljeni itd itd .Ali tako u stvarnosti nije,u filmovima također ispadne  da 'zločesti' završe loše,a dobri dobro.Je li takva stvarnost??
Ne, u stvarnosti ispadne da više sreće imaju 'zločesti', nezahvalni ljudi,a dobri ljudi uvijek pate.

Također, u filmovima su uvijek glavne glumice fine,slatke,savršene i kako to pomaže nesigurnim djevojkama i žena?Nikako!Glavni glumci su nabildani,visoki i zgodni.I kako to pomaže nesigurnim dečkima i muškarcima?Opet nikako!Svatko je savršen i stvoren baš takav kakav je,namjerno.

Da opet ponovim,ja obožavam gledati filmove,ali ne radi nabildanih dečkiju ili romantičnih prizora.!Ali ako imaš sreće,može se i tebi to dogoditi u stvarnosti,možda,slučajno.






You Might Also Like

10 komentari

  1. Zanmiljiv post i dobro razmišljanje, slažem se s tobom u svemu :)

    <3

    Dunja-BSBP
    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Ne slazem se da su filmovi bolji od knjiga ali eto svako ima svoj ukus.
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpuno si u pravu, vecina filmova je uistinu nerealna. Ja nekako vise volim citati knjige, ali i filmovi su skroz okej. Ponekad nije lose malo mastati i i otplivati u drugi svijet, ne treba sve ni biti toliko realno i moguce :)
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I love you! Great!
    Have a nice weekend :)

    I follow you! Can you follow me back?
    If you comment my post, I will comment your four posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar post, sviđa mi se način na koji razmišljaš
    pogledaj moj blog ako hoćeš, nova sam :)
    brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši