Dolazi zima...

18:30:00

Bok!!
Brr, ovaj je tjedan baš zahladilo, zima nam kuca na vrata. Znam da bismo se svi zimi zašuškali u krevet, pili vruću čokoladu i ne izlazili iz toplog doma, zato ću vam dati nekoliko savjeta kako prezimiti i otkriti neke prednosti žive ispod nule...


Ljeto je dalekooo,
što znači da ne trebaš brojati svaku kaloriju i brinuti se kako ćeš izgledati u badiću.
Ako i nabaciš koju kilu neće se vidjeti pod debelom vestom i novom bundom.
No nastoj bar jednom tjedno otići u teretanu ili zabundati se i otići u malo dužu šetnju.








Snježne radosti
Zar postoji išta bolje od snijega i svih radosti koje nosi. Nije potrebno ništa dalje, klizanje, sankanje, grudanje, anđeli, snjegovići,.. a da ne zaboravimo da ukoliko snijeg zatrpa grad nema nastave!!


Pokloni i još poklona
Na zimu je Božić, Nova godina i Valentinovo, što znači pokloni, praznici, izlasci, spojevi i još poklona!!







Ne zaboravimo da se kosa zimi manje masti, a ukoliko trebaš do najbližeg dućana vunena kapa i šal su tu...




Stalno smo u dugim hlačama pa se koja depilacija može i preskočit, pssst....





Nakon što smo utvrdili da zima nije toliko loša, dat ću vam nekoliko savjeta za zimsko vrijeme...


Hladnoća isušuje našu kožu pa je trebamo zaštititi. 
Nivea Care je sjajna za hidratizirat lice, a ukoliko je baš suho možeš koristiti i standardnu Niveu, koja će kožu tvojih laktova, koljena i stopala učiniti mekom i svilenkastom. A ukoliko su ove kreme premasne za tvoje lice moj savjet je Mixa.



Zeleni čaj ne samo da će te ugrijati već će i postati tvoj savjetnik u održavanju linije,  s vremenom ili uz malo limuna i med neće imati tako loš okus. A da ne zaboravim korištene vrećice  koje uklanjaju podočnjake.


Možeš si priuštiti dan bez grudnjaka, samo se trebaš slojevito obući, Znači, predimenzionirani džemper, duksa ili malo veći šal će postati tvoji najbolji saveznici.




Što se tiče make up-a, zima je savršeno razdoblje za one hrabre jer je to doba kad se nose jake boje, uostalom hladno je pa nema topljenja šminke.

Moj omiljeni zimski dnevni make up sastoji se od:
 Mixe, koju lagano umasiram u lice i pričekam koju minutu prije nanošenja pudera.
 Moj puder trenutačno je Maybelline-ov Affiniton i samo ga utapkam prstima.
 Trepavice prvo uvijem pa  nanesem  Maybellin-ovu maskaru Push Up Drama.
 Za ispunit obrve koristim Catrice-ovu olovku, a fiksiram ih s essenceovim Make me brow gelom.
 Na obraze volim staviti Catrice-ovo  rumenilo, a malo stavim i na područje iznad sljepoočnica. 
Ova  paleta rumenila je super jer ima 2 nijanse rumenila i highlighter koji volim prstom staviti na početak  oka jer osvježi pogled. 
Također ispod luka obrve uobičavam prstom utapkati malo bljeđeg mat  sjenila.

 Na usne stavljam samo Baby lips ili Essence nude olovku.
A za večernji make up samo nadogradim svoj dnevni s sjenilom, tamnim mat ružom, bronzerom i tušom, dok za posebne prilike stavim i umjetne trepavice.
Ako vas zanima ove proizvode potražite ovdje.

Moj dnevni parfem trenutno je La vie est belle, dok je vecernji Opium. Zimi nam parfemi duže traju, no ako još više želite produljiti vijek parfemu, namažite područja na koja nanosite parfem vazelinom.




I to je sve od ovog posta. Nadam se da vam se svidio i da ćete iskoristiti moje savjete.

You Might Also Like

50 komentari

  1. Odličan post. Volela bih da posetiš moj blog i komentarišeš, naravno i da se učlaniš.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga! Učlanila sam se u tvoj blog, pa bih volela da ti bar posetiš moj blog :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!
    Jako kreativno :)

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. I follow you,can u pls follow me back?
    http://beautyworld830.blogspot.ba/
    p.s.great post <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Suuper post!♥ Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu!

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. What great tips! I like the new version of Opium, it is very warming))
    Have a good Sunday!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Amazing post!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post !
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ,uzvracam ❤
    amylifestyleadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan post, stvarno si sve super napisala. Ako želiš učlani se na moj blog, uzvratiti ću. :)

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrlo lepo pises, zanimljivo, simpaticno i jednostavno. Uzivala sam citajuci tekst i gledajuci vrlo dobro izabrane fotke.❤

    Moj blog: http://mirjanasite.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako zanimljiv post draga! ♥
    Odlične preporuke što se tiče proizvoda. :)

    stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post!
    http://stroongana.blogspot.hr/

    Sretno u daljnjem blogovanju!

    OdgovoriIzbriši
  15. Thank you dear :D

    Tea and wool sweaters are always best ideas :D

    NEW OUTFIT POST | Camouflage Layers.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Awesome things, thanks for sharing sweetie *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/11/born-pretty-store-haul.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan ti je post!
    Učlanila sam se :)♥♥

    OdgovoriIzbriši
  19. super :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  20. So nice pictures... I'm exited about winter too. We even had a week of winter already a few days ago.

    OdgovoriIzbriši
  21. Post je tako divan, slažem se s tobom, ne mora zima biti tako loša, a to za kapu i šal mi je najdraži dio. Jako lijepo pišeš i imaš smisla, samo možda da počneš svoje slike ubacivati :).

    Zapratila sam te, ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me - http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  22. Preslatka si :) ko želi neka posjeti i moj blog
    www.jasminaskender.com

    OdgovoriIzbriši