My blog/Advices/And something like that

18:39:00

Bokkkkk!
I evo me u novom postu nakon doslovno sto godina.Imala sam puno posla sa školom i to i još uvijek imam,ali eto,uspjela sam odvojiti malo vremena za vas.

U ovome postu ću malo pisati o svome blogu,dakle,zašto sam ga otvorila?Kada?Kako? I savjete za buduće bloggere. I tome slično.
Pa ajmo odmah krenuti.

~ Zašto sam krenula sa bloggerom?
Oduvijek sam voljela čitati i gledati blogove i maštati o tome kako bi bilo da sam ja  bloggerica,da imam puno pratioca,milione komentara itd.
Ali  je zabava bitnija.I postala mi je najbitnija.




I onda sam ja otvorila blog (msm da je bio 21.9.2016).
Taj dan sam bila jako uzbuđena i odmah sam napravila početnu sliku,sve sredila i tako to.I odmah napisala prvi post.Mene ljudi smatraju jako maštovitom i kreativnom te komuniktativnom osobom i  to je isto jedan od razloga zašto sam počela s blogom.Ne treba se žuriti i izigravati budalu ili glupaču od sebe nego biti svoj/svoja. Ne žuri vam se sa pratiteljima,evo danas je 11.11.2016 i imam 22 pratitelja što ja smatram dovoljnim jer znam da nemam toliko vremena i moram biti aktivnija.

Dosta ljudi iz moje okoline zna da imam blog,ali njih nije baš briga,ali niti je mene briga ako oni budu hejtali moje postove.Svatko radi od svog života što hoće.Slijedi svoje snove i srce,a ne tuđe riječi.Ne dopusti da te drugi spriječe.

Što sam  pjesnik htjela reći?Nemam pojma.Samo vjeruj u sebe!




You Might Also Like

14 komentari

  1. Mislim da si postigla velik uspjeh za kratko vrijeme i želim ti svu sreću u daljnjem radu. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam skoro započela sa blogovanjem.
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa ovaj post a i cijeli tvoj blog, želim ti puno uspjeha u daljnjem blogovanju

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se dopada tvoj blog, odlično pišeš. Želim ti puno sreće u daljem radu. <33

    Moj blog -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretno! Samo polako, nista se ne dogadja preko noci 😉 korak po korak, budi iskrena i pisi o cemu prvenstveno ti volis i doci ce i brojke i sve ostalo! Puno srece ti zelim

    OdgovoriIzbriši