SheIn wishlist

17:51:00

Hii!
Ljudi moji evo nas danas opet u novome postu odnosno wishlisti.Malo sam istraživala po tuđim blogovima i po internetu i vidjela da se trgovina SheIn puno spominje i baš me zanimalo kakva je to trgovina.Kad sam ušla ostala sam pafff!Trgovina je odlična i jako mi se sviđa i wishlist mi je pretrpana i nadam se da ću uskoro nešto i naručiti sa te stranice.Izdvojila sam najlijepše stvari iz wishliste,pa možemoo krenutiii!

Hii!
Folks here we are again in a new post or wishlist.I little research on other people's blogs and the internet and saw that SheIn shopis so much mentioned and I just wondered what kind of shop it is?.When I entered I stayed surprised.Shop is excellent and I love it so much. My wishlist is overcrowded and I hope that I will soon have the stuffs from the page.And now I will show you the best things.Soo we can gooo!
































































🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻






You Might Also Like

12 komentari

  1. Ja obozavam shein sajt i sa njima saradjujem vec duzi vremenski period.
    Tvoja wishlista je stvarno divna,boyfriend farmerke su *----*
    Zapratila sam te,poseti moj blog ako zelis i uclani se ako ti se svidja: https://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne stvarcice si izabrala.Imamo slican ukus :)
    xoxo

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljep post jako mi se sviđa, posjetit ću tu trgovinu, čini mi se jako zanimljiva!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa post, imaš super izgled bloga, pretplatila sam se na tvoj blog :)
    brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan izbor, baš mi se sviđa, Shein je odličan sajt. ☺
    Zapratila sam te. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  6. So many beautiful things, I love the pink dress, it's gorgeous. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši