Christmas party ♥

21:50:00

Pozdrav svima,
evo nas nakon dosta dana u novome postu koji se dotiče teme Božića kojeg ja slavim i obožavam i jedvaaa čekamm! Još 9 dana dijeli nas od Božića i mislim da je vrijeme da počnemo razmišljati što obući za neki Božićni domjenak  na koji ste pozvani ili pak obiteljski ručak.U ovo božićno i novogodišnje vrijeme počet ću pisati dosta postova vezanim uz to,odnosno neki serijal postova.



Ove zime i jeseni tamne boje su In i mislim da s lijepim jednostavnim komadima i  cipelama te nakitom koji podigne tu kombinaciju možemo izgledati kao sa naslovnice.Ja sam izdvojila par kombinacija koje će vam sigurno dati ideju i malo pomoći u svemu.Svima na domjenku svidjet će se vaša kombinacija i Vi ćete biti zadovoljni sami sa sobom.








                            






You Might Also Like

72 komentari

  1. such a great selection!
    I'm a new follower, wanna follow each other?

    Nothing but Chrissi | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Nisam neki ljubitelj mode i toga sli sve kombinacije mi se svidjaju xD!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati:http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične kombinacije :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post! Jako mi se sviđaju ideje, naročito ova prva s crvenom haljinom *_* definitivno nešto što bi obukla za Božićni ručak.
    Hvala na inspiraciji, sjajno odrađeno :)
    Ako želiš, pogledaj novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su outfiti, volim tvoj blog i zapratila sam te!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post ! <3

    Vildana from Living Like V (click on the photos in the newest post please) & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši

  7. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent outfit post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post!Kombinacije su predivne♥.Baš kao i tvoj blog♥.

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni outfit-i.
    Navrati:andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super inspirativno!!! pozzz

    http://stylesensemoments.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!Merry Christmas🌲🌲

    OdgovoriIzbriši
  12. Mnogo mi se sviđa post kao i sve kombinacije, mada mi je najljpeša ova sa crvenom haljinicom!♥ Super post!

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno super izbor kombinacija. Mnogo mi se sviđa ova prva. Nekako mi je u prazničnom duhu. ^^

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  14. Thank's for sharing these beautiful products.
    Merry Christmas :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hm,hm.. Prosto ne znam koja mi je kombinacija najlepsa! Prva i druga si mi totalno savrsene, ali posto je Bozic, a za Bozic me veze crvena boja onda je moja dobizna kombinacija prva! Hvala na ideju!

    ps; https://fashionworldlovelife.blogspot.rs/ nadam se da ces me zapratiti kao i ja tebe! ˇ@fashionworldlovelife

    OdgovoriIzbriši
  16. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Love your suggestions, all the looks are great!
    Thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    Merry Christmas!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Lepe kombinacije, posebno mi se svidja prva. :))

    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlican post draga moja❤❤❤ ovo je veliki izbor jako lepih kombinacija. Odlicna selekcija zaista.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlican post. Jako mi se sviđa tvoj blog, čitam ga redovito!

    Posjeti i ti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve kombinacije mi se dopadaju tako da ne znam koju da izdvojim! Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlicaan post,ja sam takoder napravila Christmas party outfit pa pogledaj ako te zanima i klikni na link na kraju zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/christmas-outfit-unicorns-are-real.html

    OdgovoriIzbriši
  23. Odličan post! :)

    stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. I love your input, I hope you had a Merry Christmas!!!🌲🌲

    OdgovoriIzbriši
  25. Iskreno ne mogu se odlučiti koja mi je kombinacija najbolja, ali eto, neka to bude prva :)
    p.s. zapratila sam te :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlican post! Outfiti su divni! <3

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/12/ocher-shirt.html

    OdgovoriIzbriši
  27. Sve ideje su jako lepe, svaka cast na izboru :) Vidi se da imas smisla za modu <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  28. How lovely sets!
    Merry Christmas and Happy new year!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  29. Super post i outfiti su prekrasni!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  30. Prelepi predlozi,posebno ova druga kombinacija.Jako mi se svidja i to je nešto što bih definitvno nosila.Odličan post,baš mi se dopada!

    Ako želiš pogledaj moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  31. Odlcan post,veoma mi se dopada.Hvala ti na divnim predlozima.

    Zaprati me ----> http://jovanasuniquecorner.blogspot.nl

    OdgovoriIzbriši