Idealne neuredne punđe

18:26:00

Bokk!
Evo nas napokon u novom postu! Stoga,krenimo odmah na post!

Kada nam zazvoni jutarnji alarm, svaka minuta dodatnog sna je dragocjena. Kako bi mogla što duže ostati u krevetu, večer prije razmisli o outfitu i doručku, a ja ću ti predložiti nekoliko cool frizura.



Sve 3 frizure sastoje se od 'neurednih  punđa', koje su gotove za minutu i poštedjeti će tvoju kosu od zatezanja,a i idealne su za ovo razdoblje jer je sve puno strke i pripreme za Božić.



                                                               

                                                             1.'Visoki hun'









2.Visoka punđa 







3.Niska punđa 





You Might Also Like

58 komentari

  1. Odličan post, ja najviše volim nositi visoke neuredne punđe, mislim da su preslatke. Jako si lijepe slike izabrala.
    Novi post na mom blogu: brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Mnogo volim da nosim punđe tako si mi pomogla ovim postom!♥
    Ako želiš uzvrati praćenje :
    https://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post.Ja inače jako volim nositi punđe,ali meni uvijek treba po 15min da napravim punđu za koju je inače potrebno manje od 5min pa nekad samo odustanem haha :)

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful post!
    Have a great Sunday!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Obožavam pundje,sa njima ne možeš pogrešiti.Brzo se naprave a i ne moraš brinuti kako će ispasti,izgledaće lepo svakako :)

    Volela bih da posetiš moj blog,nova sam!
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Love that kind of hairstyles!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ovakve punđe ((:
    Ako želiš učlani se na moj blog, uzvratit ću → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja bas nesto ne volim ove pundje kada je pola kose podignuto a pola spusteno xD Valjda sam vidjala previse devojaka s tim kojima ne stoji pa mi se smucilo :D


    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ti je post, i punđe su preslatke, i samo tako nastavi!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post!
    Follow you - follow back ;)!
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. visoki hun mi je najdraza frizura. Pratim i ja tebe , hvala na posjeti :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve tri frizure mi se svidaj. Nisam osoba koja veze kosu kada ide negdje, ali volim je po doma zavezati u visoku neurednu pundu. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  15. i like the messy bun hair style. looks so nice and attractive :)

    anyway, wanna follow each other?
    just let me know :)

    It’s a Girl Thing

    OdgovoriIzbriši
  16. Pundja uvek !!! Obozavam ih!!! ;) pozzz
    http://www.stylesensemoments.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlicne ideje! Volim spavati sa zavezanom pundjom, posto mi na taj nacin kosa ne smeta. Plus, uvijek mi ujutro bude neuredna tako da se ne mucim s kreiranjem "messy bun" frizure. Hvala na prijedlozima, slike mi se jako dopadaju :)
    Ako zelis, ucestvuj u darivanju: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Good post! Thanks for sharing :)

    anyway, wanna follow each other? (GFC and on instagram if you want). Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/
    https://www.instagram.com/st_bakay/

    OdgovoriIzbriši
  19. Divan post draga! Ja obožavam visoke punđe i redovno svoju kosu vežem na vrh glave :D Blog ti je divan, učlanila sam se :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  20. Very nice hairstyle :)
    They are beautiful: D
    I love these coca;)

    Follow me I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. so pretty !!!!!


    lets follow for follow ??

    Olive OOTD - New Post is up

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  23. Veoma zanimljiv post, imas super sadrzaj na blogu! :)
    P.S. - Ja sam tvoj novi citalac, nadam se da ces i ti biti moj <3

    ----- http://makeupandotherland.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  24. Amazing :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši