Palmolive shower gel - Be Sensual & So Tempting

17:10:00


Pozdrav svima,

Pripremite se uskoro na mnoštvo postova i možda koji Giveaway...


Dakle, dobrodošli u moj novi post nakon 2 tjedna,oprostite na mojoj neaktivnosti na blogu jer sam bila jako zauzeta svime i svačime pa nisam mogla pisati,ali sad sam tu i nadam se da ćete uživati i ovom postu!





Danas su  na red za recenziranje stigla ova dva božanstvena gela za tuširanje dakle plavi Be Sensual & crveni  So Tempting gel.Ako me pratite znate da volim ovakve vrste gelova.





Ovi gelovi dolaze u kao što vidite prekrasnim bocama od 250 ml.Koje budu u bijeloj kutiji s velikim otvorom.Na ambalaži je predivan uzorak čipke sa cvijećem.Čepovi su zlatne boje i čuje se klik kad ih zatvarate i izvanredni su za putovanja i možete ih vući sa sobom gdje god idete,na poleđini je naljepnica sa svim informacijama i tako tome. Ova dva gela se dobiju u paketu i koštaju oko 40 kuna u Dm-u  te je rok 12 mjeseci.



Mislim da je dizajn gelova odličan i praktičan,te gelovi izgledaju dosta zanimljivo.Podsjećaju me na neke 'Royal' gelove. Kad otvorite gelove možete namirisati predivan i jak miris zbog kojeg ih toliko obožavam.Pored ovih gelova ne trebaju vam ni parfemi ni dezići.



Gelovi su jako slična mirisa al se svejedno malo razlikuju.Crveni odnosno So Tempting je crvene boje,a plavi Be Sensual je proziran,ali pomalo baca i na plavo.Iznimno su kremasti i ugodni za nanošenje,lako se ispiru i dobro se pjene.


Ovi gelovi je predobri i preporučujem ih.Morate ih kupiti jer nećete požaliti.Ovi gelovi su Limited Edition pa požurite u Dm i kupite ih.


Jeste li ih isprobali?Kako vam se čine?

You Might Also Like

20 komentari

  1. Ja obožavam gelove,imam ih mnogo i nikada mi ih nije dosta.Ovi deluju jako lepo,drago mi je da si pisala o njima,odličan post!

    Volela bih da pogledaš moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ove jos isprobala, inace obozavam Palmolive gelove za tusiranje. Trenutno koristim neki plavi koji u sebi ima sitna zrnca za piling, super stvar.
    Post je jako dobar, super si odradila ovu recenziju :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!
    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cao! Super post i odlican blog :) I ja cesto koristim Palmolive kupke i stvarno su super :) Ove koje si pokazala jos nisam probala ali posto su tebi odlicne moram ih kupiti i isprobati :)

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Nisam ovo do sada isprobala no morat cu, super post! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršen je post, i tvoj blog mi se baš sviđa. Dodala sam te, ako možeš i želiš uzvrati, mnogo bi mi značilo.
    Link mog bloga: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam još koristila njihove proizvode, ali kada budem isprobavala gelovi su mi prvi na listi. :)

    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicni gelovi :) Znam da predivno mirisu i bas je lepo novo pakovanje :)

    Pratim te, ako zelis uzvrati :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši