YSL tekući ruž

15:14:00

Pozdrav drage moje,napokon smo u novome postu!


Za danas sam vam pripremila recenziju YSL tekućeg ruža u nijansi 410,pa ako vas zanima nastavite čitati!



I kutijica i bočica ovog tekućeg ruža su prekrasne.Jako lagane i zanimljive.Ovaj tekući ruž možete vući sa sobom gdje god hoćete i neće vam se niti uništiti,niti razliti,niti išta.



Čep je crne boje i jako lagano se otvara i zatvara.Kao što vidite odmah na početku piše nijansa i nazim ovoga tekućeg ruža.



Količina ruža je 5,5 ml i mora se potrošiti u roku od 12 mjeseci.Možete ga pronaći u mnogo nijansi i sigurna sam da bi svatko od vas mogao pronaći svoju.Ja sam izabrala ovu boju jer mi se na prvi pogled činila mojom bojom,a i htjela sam imati neki svijetli ruž jer mi svi tamniji i  ustvari je ispao odličan.Cijena je dosta velika odnosno 200 kuna i možete ju naručiti preko YSL.com ili pak kupiti u Mullera. 





Ruž je iznimno kremast i ugodan za nošenje.Prekriva sve suhe dijelove i sve  nepravilnosti na usnama.Četkica je odlična i jako dobro nanosi ovaj tekući ruž.



Na usnama izgleda izvrsno i ne treba sto dodataka da ga lijepo nacrtate.Jako je izdržljivo i može preživjeti par pića i jedno jelo.

Može trajati cijeli dan i na suncu ima poseban izgled.
Ruž skidam sa Garnierovom Micellar Cleansing water i jako dobro se skida.

Mislim da YSL napravio odlične tekuće ruževe koje lajkam i nadam se da ću imati još koji samo tamnije nijanse.

Jeste li ih vi probali?Što mislite?



You Might Also Like

62 komentari

  1. Great post!
    Have a nice weekend,
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lep post i ruž.Volim čitati recenzije.BTW.Prelepa si

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a nice shade!

    WOuld you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Have a lovely weekend <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala ovaj od YSL, ali imam od Golden Rose u crvenoj nijansi.

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se svidja post kao i ideja sa cedeovima. ♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Izlomljeni CD u pozadi je bas dobro ispao!
    Cjelokupan post je odličan!♥

    stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je super, da li si probala Golden Rose tecne ruzeve?
    Pogledaj moj blog i dodaj me ako zelis: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Kratko i jasno. Odlično si nam predstavila ovaj ruž. Nijansa je baš u mom stilu, i sviđa mi se naravno :))
    Ako želiš učlani se na moj blog, uzvratit ću → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!Ruž je predivan :)


    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. SO COOL !


    lets follow for follow ??

    Wild West OOTD - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  11. Oh the color is super pretty darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivan post draga! Savršeno si recenzirala ovo. Oduševljena sam načinom na koji pišeš. Banner bloga mi je baš kul. :) Samo tako nastavi. ♥

    Pogledaj moj blog ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,baš mi je drago što ti se sviđa.♥

      Izbriši
  13. Super post!
    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super slike! Ruz je odlican!
    Uclanila sam ti se na blog pa ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ruževe nisam probala ali lepo izgleda. Njihovu maskaru sam probala i zadovoljna sam.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da čula sam da su njihove maskare odlične,hvala ti ♥

      Izbriši
  16. Great review! Beautiful lipstick!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  17. Batom de cor linda amei o resultado,
    obrigado pela visita, tenha uma semana abençoada.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdgovoriIzbriši
  18. Thank you for the follow... unable to follow you back (the follow button states error, contact admin) Please let me know and will love to follow back

    Love the post and thoughtful content!!
    MyLyfeMyStory

    OdgovoriIzbriši
  19. Cool look: D
    Very nice color lip gloss :)

    Follow me I follow you?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan ruž, a fotografije su odlične draga <3

    OdgovoriIzbriši
  21. super je :)

    https://theglitterandgrey.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  22. Hi beauty :) I'm following you via GFC :) It would be great if you could follow me back :)
    xoxo
    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  23. Such a great post :)
    Thank's for sharing!
    Maybe we can follow each other?
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Superr je.I mnogo ti lijepo stoji.
    Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati :)
    http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  25. Super je.Jako ti lepo stoji
    Moj blog igormateja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  26. odlican post mnogoo mi se svidja , <3
    pratim te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši