100 pratitelja !? + GIVEAWAY

19:05:00



Pozdrav drage moje,

evo nas u novom postu,malo drugačijem nego prije. 

Napokon sam stigla do broja 100 među pratiteljima.Ja sam počela skakati koliko sam bila sretna i uzbuđena.Ovaj blog je otvoren krajem devetog mjeseca i danas evo ima 100 pratitelja.Ja sam vam neizmjerno zahvalna na svoj podršci i lijepim komentarima te svemu što ste učinili za mene i moj blog.Hvala vam još sto puta,ajme kako vas volimm!

I zbog sve te podrške i svega odlučila sam vam napraviti jedan GIVEAWAY!
Skroman je,ali je od srca!Nadam se da će vam se svidjeti i da ćete sudjelovati u njemu.
I svima želim mnogo sreće u ovom darivanju!

Sve što trebate je :
Pratiti me na Instagramu.(možete ovdje)
Trebate me pratiti i ovdje na blogu,tamo gdje pišu pretplatnici.
Ovdje u komentare napišite mi pod kojim imenima me pratite na Instagramu te svoju e-mail adresu također.


I to je to.Nadam se da nije ništa zahtjevno.




A sada nagrada :)

Vidjela sam da se mnogim curama sviđaju Mat tekući ruževi tako da sam vam odlučila pokloniti,ne  jedan nego dva tekuća ruža.
Mislim da ove nijanse pristaju svima i da će vam se svima svidjeti jer su fenomenalne.

Ja stvarno obožavam Mat tekuće ruževe zato sam vam odlučila pokloniti nijanse 02 Beauty Approved i 01 La vie est belle.Isprobala sam tamnije nijanse i mislim da su zakon,mislim da mi svijetle nijanse baš ne stoje.



Napominjem da nije puno,ali je stvarno od srca.Imate vremena do 30.01..Pobjednicu ću izabrati preko Random.org. tako da sve bude pošteno.Naravno da će pobjednica biti i ovdje objavljena.Nažalost Giveaway nije internacionalan.

Sretno svima!






You Might Also Like

38 komentari

  1. A very nice blog, congratulations for your work!!!kiss
    👌👌👌💚💚💚

    OdgovoriIzbriši
  2. - Čestitam ti na 100 pratitelja. Želim ti da imaš još više pratitelja i da zauvek budeš prisutna o blogosferi. Nažalost ne mogu učestvovati u ovom Giveaway-u jer nemam instagram, ali nema veze, biće druge prilike. Još jednom čestitam, sve pohvale, zaista se trudiš.
    - Ako želiš poseti moj blog, i komentariši moj zadnji post. Značilo bi mi tvoje mišljenje: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo na ovim dobrim riječima,naravno da ću biti jos dugo prisutna na blogsferi.♥

      Izbriši
  3. Cetsitam ti na 100 pratilaca.Jako mi je drago zbog tebe!
    Zelim da sve svoje ciljeve u blogu u ovoj godini i ostvaris i da nas ne napustas jer tvoj je blog jedan od onih bas kvalitetnih (nemoj pogresno da me shvatis obozavam da citam jako puno blogova).Tako da sve pohvale za tebe i tvoj blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice colours. Great post!
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga moja pa čestitam na 100 pratitelja, znam koliko ti to znači i koliko si iscekivala :)

    Instagram i pratitelji: Život jedne LUMIJKE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da hahaha.Hvala ti,ti si broj 1.😘😘

      Izbriši
  6. Super nagradica :D
    Instagram: jfashionlover97
    Email: jelenabre1997@gmail.com

    Inace prvi put sam na tvom blogu i bas mi se svidja izgled :)
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke na 100 pratilaca! :) :*
    insta: muggleborn_witch_
    mail: nikolicdanica123@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam ti na 100 pratitelja :))
    Super blog :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja nemam instagram tako da necu ucestvovati, ali pokloni su predivni i vidi se da si ulozila svoje srce i dusu u njih :) Nijanse ruzeva su savrsene <3 Cestitam ti od sveg srca na 100 citalaca, zaista si ih zasluzila :) Samo nastavi ovako i citaoci ce se iz dana u dan povecavati <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. A joj, šteta što nije internacionalan jer mi se nagrada baš sviđa :/
    Svejedno ti čestitam na 100 pratitelja :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam ti na 100 pratitelja. Želim ti svu sreću u daljnjem blogovanju i dosegneš još veći broj pratitelja.:) ❤
    insta: @pllchristmas
    mail: diarybyt@gmail.com

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. We're carolandvero on Instagram, following you there and also here :) Our e-mail is: carolandvero@gmail.com :)
    And, we want to invite you to our giveaway, too! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitamm, još mnogo uspjeha ti želim :)
    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Cestitam :) I ja se nadam slicnom uspjehu a do tada zelim da zavirite na moj blog www.jasminaskender.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Cestitam na 10 pratioca, definitivno si zasluzila i vise. <3 Puno srece zelim svima koji ucestvuju u Give Away-u. Nagrada je odlicna :)

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Predobra nagrada!Čestitam ti i želim ti ih imaš još više jer ih zaslužuješ!
    Poslati ću ti ime sa Ins na tvoj email.Pozz :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši
  18. Ruževi su prelepi!Šteta što ne mogu da učestvujem,iz Srbije sam!❤️️ :/

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  19. Ruževi su jako lepi, ali nažalost ne mogu učestvovati jer sam iz Srbije. ALi za sve postoji drugi put. Možda ćeš nekad organizovati internacionalni i svi ćemo se prijaviti. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši