Essence Lash Princess volume mascara

09:00:00


Pozdrav drage moje,

kao što sam i obećala biti će puno novih postova i ovo je jedan od njih.


Baš mi je drago što je napokon stigla 2017 godina i nadam se da ste lijepo proslavili i da ste uživali.Ako želite da vam ispričam dojmove samo mi napišite dolje u komentare,a sad možemo početi!





Danas na red stigla je ova Essence Lash Princess volume mascara.Ostale proizvode s ove slike kao Avonovu maskaru i Alverde sjenilo možete pogledati u budućim postovima.Moram odmah napomenuti da sam bila skeptična u vezi ove maskare mislila sam da ništa ne valja jer je jako jeftina,ali sam se prevarila maskara je odlična i postala mi je favorit.


Kao što vidite ima predivan i praktičan dizajn,crna bočica s ružičastim ukrasima i slovima.Ovu maskaru možete nositi gdje god želite,sigurna sam da vam neće iskliznuti iz ruke zbog detalja na čepu koju čini četkicu dosta stabilnom.


Kao što sam rekla čep je predivan s predivnim detaljima lagano se otvara  i odmah na vrhu je logo od Essence-a.Četkica je velika i čudna oblika,na poleđini piše da je četkica u obliku kobre.

Količina maskare  je 12 ml i mora se potrošiti u roku od 6 mjeseci.Možete je pronaći u Bipi,Dm-u i Kozmu.Košta 30 kuna i zadovoljna sam.




Iznimno je lagana i ravnomjerno se nanosi,ne razmaziva se i može dosta dugo trajati.Iznimno je izdržljivo traje cijeli dan i lako se uklanja micelarnom vodicom za skidanje šminke.

Mislim da je Essence napravio izvrstan posao i zahvalna sam maskari.


Jeste li ju isprobale?Kako vam se čini?

You Might Also Like

30 komentari

  1. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Let's follow each other on GFC,please follow my blog ll back to you.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepa maskara i super post😘😘

    Mi smo nove blogerice bilo bi nam drago da nas zapratis i mi smo vas


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna maskara. ❤
    Još uvek nisam probala , ali mislim da ću probati. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična maskara! :) Sjajan post. :)♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova maskara je odlicna, korisrim je vec duze vremena, pratim te, pa ako zelis uvrati ❤❤❤https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga!

    Pogledaj moj blog,i ako hoćeš učlani se,uzvratiti ću❤
    https://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. i just follow your blog
    nice work
    Greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post, sviđa mi se maskara. Čini se skorz odlična!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. -Predivan post,draga!Dopada mi se maskara!Divno si je predstavila!Slike su odlične!Zapratila sam,ja sam #95 član ovog bloga,nadam se da ćeš mi uzvratiti,bila bih ti zahvalna!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post zaista! Oduševila si me ovom recenzijom. Nisam probala proizvode, ali si me zainteresovala za njih. Jedva čekam te naredne postove. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Love everything you’re wearing – and I love those extra photos!
    LOUIS VUITTON靴
    VERSACE通販

    OdgovoriIzbriši
  13. Odgovori
    1. Nisam isprobala tu maskaru, ali prema tvojoj recenziji, ocito je dosta kvalitetna. Mozda ju kupim, ionako mi je ova koju trenutno koristim pri kraju. Hvala na preporuci! :)
      Pogledaj novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

      Izbriši
    2. Da pokazala se odličnom 😘

      Izbriši
  14. Mnogo lijepo stastavljeno,pratim te,usput ako zelis svrati do mog bloga i uzvrati komentar

    OdgovoriIzbriši