New decisisons in 2017...

19:47:00



   Pozdrav svima i dobrodošli u jedan moj novi post!

Želim vam svima sve najbolje u novoj godini,da budete sretni i zadovoljni i da uživate u životu i ostvarite sve svoje želje!

Ja sam 'poznata' po tome da svoje odluke jednostavno zaboravim zbog žurbe ili pak stresa,ali poslije se opet vratim tim odlukama. Meni 2016 nije bila toliko loša jer se dogodilo dosta dobrih stvari  koje su me dosta promijenile i učinile zadovoljnijom.

Nikada nije kasno za novogodišnje odluke i evo odlučila sam vam napraviti jedan post o odlukama u 2017. za koje obećavam da ću se pridržavati i nadam se uspješno ostvariti :



Biti aktivnija na blogu - ovo je jedna od ključnih odluka u 2017.Odlučila sam više poraditi na svom blogu i što više vremena i truda uložiti u njega. Pisat ću češće,ali kvalitetnije i zanimljivije.
Količina je isto jako bitna,zar ne? Najviše ću poraditi na kvaliteti slika.Nemam profesionalni aparat i trenutno slikajem s mobitelom i  naravno da nisam nezadovoljna trenutnim,ali uvijek može bolje,a tako će i biti.







Više učenja i upisivanje željene škole - ja stvarno ne volim učiti i ako dugo učim sve mi se pomiješa u glavi i svejedno prolazim s četiri,ali ja sam osmi razred i za par mjeseci počinju upisi u školu, ja znam što želim upisati i nadam se da ću uspjeti,ali također te željene škole nema u mom gradu nego u  gradu sat vremena udaljenom od moje kuće,a to znači da ću morati biti u učeničkom domu za kojeg također trebaju bodovi.Jer kako ću u srednju ako nemam smještaj?Tako da moram malo bolje početi učiti da se ne dogodi slučaj da ne upadnem u srednju ili dom.




Štednja - ja stvarno volim kupovati i trošiti novac na raznorazne gluposti i odlučila sam svaki mjesec novac staviti sa strane i  potrošiti tek poslije na nešto korisno. Imam veliku želju kupiti profesionalni aparat jer sam prije bila dio školske fotografske skupine i išla sam na školsko i županijsko natjecanje,ali nažalost nisam uspjela doći do državnog.No stvarno volim slikavati i uživam u tome.Naravno i slike bloga bile bi profesionalnije i bolje što bi dosta pomoglo za razvitak bloga.



I to je to, ali želim vam se zahvaliti na svemu,na svakom lijepom komentaru i svakom praćenju,na tome što ste me podržavali i uvijek bili tu i čitali moje gluposti,Trenutno je GIVEAWAY na blogu,pa čekirajte taj post i sudjelujte.

Koje su vaše odluke za ovu godinu ?



You Might Also Like

20 komentari

  1. Veoma lep post jako mi se svidja. Pratim te ako zelis uzvrati

    adafashioncorner.blogspot.com

    i komentarisi ako ti se nesto dopada

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, ja sam nova blogerka pa ako zelis pogledaj. Ne mogu da nađem gdje da pritisnem da bih fe zapratila😂

    OdgovoriIzbriši
  3. Great blog.
    Would you like to follow each other on bloglovin' and GFC? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdgovoriIzbriši
  4. I sama imam sličan post i slične odluke.
    Ovaj problem oko trošenja sam stopirala uspešno još krajem 2015. i početkom 2016. Racionalizovala šta želim, a šta ne. Sada kupujem samo planski!

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff blago tebi,ja se trenutno jedva suzdržavam ♥

      Izbriši
  5. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo napisano i zelim ti da uspes u svemu sto si zamislila♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Puno sreće u ostvarivanju ciljeva i upisu u srednju. ☺

    Posjeti moj blog ako želiš : http://minnahslife.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako si ovo lepo napisala! Mnogo mi se svidja. Ako zelis pratim te pa uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican sastav i post a sve pohvale za odrzavanje ovog blog.Zelim ti u daljnjem da ostvaris sve svoje ne ostvarene ciljeve.
    Nadam se da ces uzvratiti komentar na mom novom postu

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno koristan post, bas mi se svidja ! :)

    https://www.blogger.com

    OdgovoriIzbriši