Cheap 'cat' eye look

15:07:00



Pozdrav drage moje,

i evo nas napokon u novom postu!

Stvarno mi je jako žao jer post nisam napisala doslovno sto godina,ali sam bila bolesna i jako zauzeta školom i natjecanjima i svime tim.
No sad sam tu i stvarno ću se potruditi izdvojiti više vremena za pisanje ovoga i nadam se da će vam biti zanimljivo.


I kao što vidite tema ovog posta je kako za malo novca napraviti dramatičan  izgled očiju ili kako ja radim dramatičan izgled.Stvarno mislim da vam ovo može koristiti jer  možete izgledati kao neka diva,meni ovo stvarno pomaže i oči  mi izgledaju veće i ljepše i očima je pridana sva pažnja.

Sve što će vam trebati za ovaj jednostavan,a dramatičan izgled je Essence liquid ink eyeliner i Wet n wild  Max Fanatic mascara.




Ovdje je korak po korak kako napraviti luk obrve za ovaj izgled,mislim da su vam oni puno jednostavnije i bolje objasnili kako nacratiti nego kako bi ja.Iskreno,nisam neki stručnjak u crtanju eyelinera i to mi je velika muka,ali uspijem nekako iz  petsto pokusaja.Ovaj Essenceov eyeliner košta 12 kuna.




-



Nakon eyelinera jednostavno stavite ovu maskaru i to je to.Inače,ova maskara košta 30 kuna.I eto imate prekul 'cat' eye look.
Odličan za svaku priliku i za svaku kombinaciju.



Nadam se da ste uživali u ovom postu i svakako mi ostavite svoj komentar o ovom postu.Mislim da je ovo prejeftin i presuper način za šminkanje očiju.Pusa pusa ♥

You Might Also Like

26 komentari

  1. Jako mi je drago što si se vratila blogovanju, draga. Nadam se da je sada sve u redu, da si ozdravila i da ćeš početi da izbacuješ viš postova. Što se tiče look-a, predivan je. Stvarno za jako malo novca možeš izgledati prelepo. Jako lepo si postavila eyeliner i maskaru. Predivno je. Sigurno ću pokušati.
    Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga!Ja sam nekako vešta u tome,tako da mi i nije neki problem staviti eyeliner.Medjutim,svesna sam činjenice da mnogima baš to predstavlja problem,tako da mislim da će im tvoj post biti od pomoći.Super izgledaš,a ova maskara je prelepa!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi ti eksperta u stavljanju eyelinera :* odličan post, jedva čekam ostale <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post draga, zaista mi se dopada. Sjajno stavljaš eyeliner, sve pohvale:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Your makeup looks very nice. It seems to be a good product.
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Cool post dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga.Lično se ne šminkam,ali mi se sviđa kako ovo izgleda.Nije za svakodnevnu varijantu ali za neke posebne prilike je super.Drago mi je da si se vratila blogovanju i što si opet sa nama.Zapratila sam te!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Još uvijek se nisam usudila isprobati sličan izgled na sebi, vjerojatno zato što me nanošenje eyelinera užasno plaši, ali mi se tvoja ideja za post sviđa. :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobar post i slike!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post !Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se dopada!Prijavila sam se na tvoj blog <3 Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis,novi post je objavljen :http://anastasijakostic.blogspot.rs
    <3333333333

    OdgovoriIzbriši