Ziaja - Natural olive Micellar water

16:01:00

Pozdrav drage moje,

evo nas napokon u novom postu!

Prošlo je stvarno dosta od prošlog posta,ali bila sam po temperaturom i svim i svačim,pa zauzeta školom i nisam nikako ništa stigla.

Ali evo nas sad i nadam se da ćemo nadnoknaditi.






Današnja tema je Ziajina vodica za skidanje šminke na bazi masline te preporučena za suhu i normalnu kožu.Kao što možete vidjeti bočica je simpatična i preslatkog dizajna.Čep je dosta čvrst i  možete ju ponijeti svuda i ja sam sigurna da vam se neće proliti.

Bočica je prozirna svijetlozelene boje sa jednostavnim Ziajinim logom  i oznakom za koji tip kože i naravno na dnu preslatka maslina koj predstavlja od kojeg sastojka je vodica napravljena.Dermatološki i alergenski je ispitana.

Ova vodica sadrži 200 ml i košta oko 30 kuna,a možete ju pronaći u Bipi,Dm-u ili Kozmu.



Straga se nalaze upute za korištenje,količina i ostale stvari koje se nalaze na poleđini svih micelarnih vodica.Zanimljivo je što i mogu koristiti osobe s kontaktnim lećama i to što umiruje iritaciju kože od šminke.




Mislim da vodica obavlja dosta dobar posao i da ostavlja kožu,divnom,blistavom,ali opet draža mi je Garnierova roza jer ju stvarno dugo koristim i više se isplati kupiti nego ova,ali ako želite isprobati novu ovu vam preporučujem.Nema baš jak miris,blag je i ugodan,odlično je što se ne treba ispirati.
Ne treba staviti puno vodice da bi skinuli svu šminku,dosta vam je jedna blaznica i max. 2 ml. 

I eto ga to je to nadam se da vam se svidjela današnja tema i da ćete isprobati ovu micelarnu vodicu.U sljedećem post poslušat ćete jednu zanimljiviju temu,a do tada pusaa pusaa ♥

Koja je vama najdraža micelarna?

You Might Also Like

16 komentari

  1. Micelarna voda je predivna. Jako mi se sviđa, drago mi je da ti se i tebi sviđa.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja mama ima isto Ziajinu, ali je mlijeko za čišćenje lica i super je. Nekada ju i ja koristim i uopće me ne peku oči ili išta tako da od mene ima jedan ogroman plus. Super post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmee imaju presavršena mlijeka za tijelo i gelove ♥

      Izbriši
  3. Nisam ju isprobala no morati ću definitivno! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam nikada isprobala ziaja proizvode, ali definitivno cu morat...

    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam probala, ali poslije ove recenzije potražit ću je i rado testirati :))
    Ako želiš, učlani se rado ću uzvratiti https://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi hvale ziaja kreme i sad si ti kap koja je prelila čašu, ja moram ići kupiti nešto njihovo! Zapratila sam te, krasan blog, draga moja!

    kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post, Dear! I like this product)
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši