Cute summer wallpapers - ideas

13:15:00


I evo nas,

  napokon u novom postu,stvarno me dugo nije bilo,ali znate,škola,obaveze i tako to...Mislim da me svi razumijete.

Ali sad sam ovdje i potrudit cu se pisati,što više jer sam stvarno dosta vremena i muke uložila ovdje i sad da samo tako propadne,neću dozvoliti.

Tema današnjeg posta su slatke pozadine za ljeto.Nadam se da će vam se svidjeti i da ćete pronaći bar jednu pozadinu za svoju mobitel.Možemo početi!


















Tjt! Nadam se da vam se nešto svidjelo i da možete iskoristit za svoju pozadinu.Pusa ♥

Koja se vama najviše svidjela?


You Might Also Like

8 komentari

  1. Pozadine su preedivne već sam ih nekoliko preuzela tako da ih stavim na svoj mobitel. Super post ♥

    Ana's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Tek sada vidim tvoj blog i savršen je, zapratio sam te. O slikama nemam šta da kažem, predobre su, jedva čekam leto >__<

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su preslatke. Nekoliko njih sam preuzela :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Druga i četvrta mi se najviše sviđaju. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši