GIVEAWAY!?

15:14:00


Pozdrav svima,

u ovom vas postu samo želim obavijestiti o Giveaway - u koji se nalazi na mom Instagram profilu.

Dakle,već sam vam pričala o stranici Izrada majica WearIt,taj post možete pronaći ovdje.
Ja sam stvarno oduševljena tom stranicom i majicom i uslugom.
Gracijana,glavna na toj stranici, je stvarno predivna žena.I tako,smo se mi vama, našim pratiteljima odlučili pokloniti jednu majicu.Boju,natpis i sve,dobitnica će sama odabrati.




Taj Giveaway se nalazi na mom Instagram profilu @eniway_blog i također na profilu @izrada.majica_wearit.

Uvijeti su stvarno lagani i mislim da vrijedi potrošiti 2 sekunde,za osvojiti jedinstvenu i predivnu majicu koju možeš sama dizajnirati.Giveaway traje do 1.7 u ponoć.Dobitnica se bira preko random.org.I zato požuri,već je 18.6 i možda baš ti osvojiš.
Želim svima sreću i eto ga.Ako imate više pitanja o Giveaway - u javite mi se u Dm.

Do slijedećeg post.BYE ♥


You Might Also Like

2 komentari

  1. Misim da je Giveaway stvarno jako lep. nažalost ovog puta neću učestvovati i želim sreću svima koji učestvuju.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda​​​ž<a

    OdgovoriIzbriši