Izrada majica Wear It

20:21:00



Pozdrav svima,

dobrodošli u novi post,malo sam se više aktivirala jer imam više vremena za pisanje,nadam se da vam to odgovara ;)

Dakle,u današnjem postu govorimo o jednoj predivnoj online stranici za izradu majica,a riječ je o Wear It stranici.Osobno ja sam oduševljena majicama,a najdraže mi je to što svatko sebi može izabrati i boju i tip majice i natpis na majici.



Možete ih pronaći na njihovom Instagram profilu @izrada.majica_wearit ili na Facebook profilu Izrada majica - WearIt .Cijena nije stalna nego se dogovara sa stranicom,ali sam sigurna da za koliko god bilo novca,nećete pronaći kvalitetnije i  bolje majice.Sastav majice je 90% pamuk i 10% elastin.
Rok dostave je tjedan dana.Na kućna vrata stiže vam poštom,preporučenom pošiljkom.Moram naglasiti da su majice hrvatski proizvod i sve na majici je hrvatsko(kao i sama majica).

Mislim da svatko treba sebi nabaviti bar jednu ovakvu majicu,jer bolje,kao što sam već rekla,nikada neće biti.Moja majica koju sad uzela kod njih mi je trenutno favorit cijelog ormara.

A sada ću vam pokazati koju sam majicu ja izabrala za sebe,odnosno koji natpis i boju.Dakle,ja sam naručila bijelu majicu kratkih rukava na koju sam stavila natpis I'm not weird,I'm limited edition.Uživajte i odmah čim pogledate slike,'trčite' naručiti bar jednu.

















Hvala vam na čitanju!
I nadam se da su vam se slike svidjele i da ste uživale.Pozdrav ♥

*Disclaimer: Iako je post sponzoriran,to nikako nije utjecalo na moje mišljenje*









You Might Also Like

12 komentari

  1. Majica nosi ime mog bloga, odusevljena sam draga, zapratila sam te #117, bilo bi mi zadovoljstvo da se uzajamno pratimo. <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. This is a cool look with the print shirt and the skirt!
    Many thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi put sam na tvom blogu i pored toga sto mi se jako dopadaju postovi, moram ti priynati da sam se odusevila imenom bloga. Odlicno je! :)

    Ukoliko volis nakit svrati na nas blog
    sparklyget.blogspot.rs

    xoxo
    Sanela & Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Cute t-shirt :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan outfit,majca je stvarno prelepaaa!!

    http://vjovana2.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši