Manzara wishlist : bags and dresses

15:04:00



Pozdrav svima,

evo nas napokon u jednom novom postu.

Unaprijed vas moram obavjestiti da ću svaki mjesec pisati postove o trgovini Manzara.
Dosada sam već radila ovakav tip posta,no sada će izlaziti svaki mjesec odonosno napraviti ću serijal jer sam stupila u suradnju sa stranicom i sigurna sam da nisam požalila ni sekunde zbog toga.Najvažnije o trgovini možete pronaći u mom prethodnom postu koji možete pronaći ovdje.


Dakle,danas ćemo malo pričati o torbicama i svečanim haljinama koje sam vidjela na ovoj stranici,a meni su se posebno svidjele.Ima stvarno za svakoga po nešto.
Odlučila sam se baš pisati o torbicama i haljinama jer uskoro idem u svadbu i treba mi nova haljina,a kakva je to haljine bez lijepe torbice? Zar ne?

Torbice koje imaju stvarno su savršene.Ima stvarno različitih tipova torbica,od poslovnih do onih za izlazak vani.Svakavih dizajna i stilova,ja osobno obožavam torbe i nemogu nigdje ići bez nje.Obožavam kad su pogotovo slatke i čine se kao personalizirane kao u ovom slučaju.
Predstavljam vam torbice iz ove trgovine koju su mi se najviše svidjele i od kojih planiram uzet jednu.













Svečane haljine su još genijalnije od torbica jer im ima stvarno previše,Ima ih dugih,kratkih,za one malo starije i one malo punije.Sigurna sam da ću od njih uzeti jednu.Sami ćete se uvjeriti kako su prekrasne.Sada ću vam predstaviti najlijepše i najsavršenije svečane haljine iz ove trgovine.









Kao i sami vidite,mislim da je trgovina Manzara savršena za kupovinu Torbice ili/i Svečane haljine,a također je iza sve ostalo.Do slijedećeg posta ♥

Koja stvar vam se najviše svidjela?


You Might Also Like

2 komentari