10 Things to Do when you are bored in Summer

17:26:00



Dobar dan svima,

danas sam vam odlučila pisati o 10 stvari koje trebate napraviti kada vam je dosadno u ljeto!
Znam kako je teško kad je dosadno u ljeto,pogotovo kada je poslijepodne i vani temperature premašuju 35 °C posebno ako živite na selu ili u malom mjestu.

Surfajući internetom sam pronašla dosta stvari koje napraviti kada vam je dosadno u ljeto,ali ja sam vam odlučila izdvojiti par stvari koje po svom mišljenju,smatram najzanimljivijim za raditi.

Zamolila bih vas da mi pišete pitanja za Never Have I Ever.To će ujedno biti i Collab.Neću vam odati s kim,neka bude iznenađenje!

Ovo će biti malo dulji post,pa krenimo ;



-


1.Otvori svoj Youtube kanal 

Mislim da je ovo odličan način za potrošiti višak vremena jer Youtube stvarno iziskuje monog vremena,ne samo snimajući već editirajući i to.Usput je dobar način da se lijepo zabavite i upoznate nove ljude i doznate što vole,no morate prihvatiti činjenicu da ima dosta hejtera i zlih ljudi kojima 'ništa nije sveto' i ako vam je jako stalo do tuđeg mišljenja onda nemojte otvarati svoj kanal.
Uz to možete i zarađivati od svog kanala,a i koja kuna ne dođe na odmet.Zar ne? ;)



-

2.Napravi domaći sladoled
Ovo je odlična stvar ako želite unaprijediti svoje vještine u kkuhinji i usput se rashladiti.
Na internetu stvarno možete pronaći razne recepte za sladolede,bilo kojeg okusa i vrste.
Ja se ne usudim jer stvarno moje eksperimentiranje u kuhinji nikada ne upali pa sam više odustala od pokušavanja,ali ako ste spretni i imate volju Go Ahead!




-

3.Spa Dan

Znate one dane kada ste skroz lazy i ništa vam se ne da? Onda je ovo za vas stvarno.
Napunite kadu do vrha s vodom i neka bude punooo mjehurića,zavalite se i uživajte uz mirisne svijeće,meditirajte ili čitajte neku knjigu.Kad to zvršite tretirajte i nahranite svoju kosu i kožu.Namažite se raznim kremicama i uljima.Odradite pedikuru i manikuru.Uživajte cijeli dan i zamislite da ste u Spa centru.(ili stvarno otiđite u Spa centar ;))




-



4.Go Online Shopping 

Ovo je stvar koju ja dosta radim kada mi je dosadno i mislim da riješava od stresa :)
Što god tražite možete pronaći na internetu po stvarno povoljnim cijenama i uvijek se isplati.
Samo pazite na veličine i mjere te na podatke koje dajte dok kupujete ♥





-



5.Preuredi svoju sobu 

Dopusti mami da joj se napokon ispuni želja i da središ svoju sobu :)
Personaliziraj svoju sobu i napokon ju pospremi,neka bude bez razbacane odjeće i smeća te sa mnogo slatkih detalja.
Većinu vremena se provodi u sobi pa zašto ju ne napraviti divnom? Na Pinterestu,Tumblru i We Heartu ima toliko ideja za uređenje sobe.Ja obožavam uređivati svoju sobu i mislim da ćete uskoro(u Bts sezoni) moći čitati o uređenju i tome svemu.






-


6.Pozovi prijateljicu na sleepover i napravite filmski maraton

Ovo je stvar koju stvarno obožavam i često ovo radim jer ima toliko filmova i tako malo vremena.Kupite kokice i sokove,upalite mirisne svijeće.Naravno upalite hlađenje prostorije.
Uživajte s najboljom prijateljicom jer jednom se živi!




-


7.Napiši listu stvari koje želiš napraviti do kraja ljeta

Odredi koje stvari želiš napraviti do kraja ljeta i drži ih se.Bilo to kupanje u odjeći,spavanje pod zvijezdama,izlaženje u klubove,izbora je na odmet.Stvori sjećanja za cijeli život.Učini ono što želiš i nemoj žaliti zbog toga.





-



8.Rzmišljaj o životu i stvarima koje želiš promijeniti 

Nikad se nije kasno promijeniti i okrenuti novi list u svom životu.Razmisli o svemu.Promijeni neke stvari.Promijeni sebe kada već ostale ne možeš.Dobro razmisli o svemu i svom životu.Ja stvarno  obožavam razmišljati o životu i svojim i tuđim postupcima,maštam o budućnosti i  poslagujem neke kockice u svom životu.




-


9.Napravi ljetnu Playlistu 

Skini na mobitel najnovije ljetne hitove i izradi svoju ljetnu Playlistu. Ima toliko novih pjesama koje su vrh.



-


10.Nauči novi jezik

Ovo sigurno nije za osobe koje ne vole učiti (ja),ali tko voli nek izvoli.Internet je pun raznih online tečajeva.Također i Youtube raznih videa u kojima vas uce izgovaranju i pisanju.Vrlo dobra stvar za iskoristiti vrijeme za nešto korisno.






To je uglavnom to.Nadam se da vam se svidio ovaj post.
See ya ♥

Koju stvar ćete sigurno napraviti?








You Might Also Like

14 komentari

  1. Odlični saveti, pretpostavljam da će mi biti dosadno bar jednom na raspustu tako da ću sigurno uraditi nešto od ovoga :/

    Novi post: thepeachesandtea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Preeedobre ideje, stvarno mnogo blogova je pisalo ovaj post i svi su uglavnom imali iste ideje pa je postalo i dosadno čitati te postove, ali tvoj post je drugačiji, ne znam ideje su jedinstvene na svoj način i slike su odlične i stvarno mi se mnogo svideo celoukupan post, sad sam dobila mnooooogo ideja šta raditi u slobodno vreme *-*

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobar post! Sviđaju mi se ideje i definitivno ću se poslužiti jednom kada mi bude dosadno! Imaš moj follow nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Ideje su ti super, mogu raditi puno toga kada mi je dosadno :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideje samo što je meni dosadno ,a još sam i lijena haha.
    Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti na savjetima, sigurno će poslužiti! Pitanja za Never Have I Ever:
    1. Jesi li ikada bila u vezi?
    2. Jesi li ikada bježala iz škole?
    3. Jesi li ikada slagala mami za dvojku ili trojku?

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa ovaj post. Ideju su stvarno super, nisam viđala baš slične ovakve na drugim postovima :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši