Banggood: Wishlist

17:01:00


Pozdrav svima,

danas smo opet u novom postu i opet je u pitanju wislista,ovih dana vas malo smaram sa wishlistama zadnjih dana ,ali nema veze.
Što se mora nije teško.

Danas pišem o sajtu imena BANGGOOD .Sajt je stvarno genijalan i nudi svašta od elektronike i odjeće do obuće.Obožavam ih stvarno.Odlučila sam vam pokazati koje stvari sa ove stranice su me posebno dojmile i koje ću vjerovatno naručiti,a i natjerati vas da učinite isto.



Btw. ovdje imam tri kupona,odnosno popusta za vas za određene kolekcije:

1. Women clothing enjoy extra 15% OFF coupon: WomenC15 (KLIK) 
2. Bra $5-$0.50 $14-$2.00 coupon: ffb6f2 (KLIK)
3. Hot and new items 15% OFF coupon: HN0613 (KLIK)








1.Hologram Backpack - KLIK KLIK KLIK 

2.Vertical Stripe Skirt - KLIK KLIK KLIK

3. Makeup Brushes - KLIK KLIK KLIK

4.Chrome Rose Gold Nail Powder - KLIK KLIK KLIK 


Također se možeš više informirati ili razgovarati s njima ovdje.

I  to je to od ovoga posta,nadam se da vam se svidio i da ste uživali.Do slijedećeg tipkanja.
Bye ♥



You Might Also Like

28 komentari

  1. Odličan post! Odabrala si super stvari za wishlistu :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične si stvari izabrala svaka čast na tome,sviđaju mi se jako ove četkice i suknjica i ovaj rančić je neobičan na svoj način ali lep! Svaka čast na izboru!♥
    Objavila sam novi post na blog pa bi mi bilo drago kada bi ušla i pročitala ga i ostavila mišljenje o postu u komentaru. Hvala!♥
    Link posta - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične si stvari izabrala , mislim da ni ja ne biš ništa pored toga uzela .
    Blog ti je odličan ! Prijavila sam se :)
    Ako želiš poseti moj blog

    http://emilijanovakovic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna lista,cetkice mi se bas dopdaju.

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ranac je prelep!
    Ove cetkice sa kineskih sajtovi su odlicne, ja ih imam gomilu i sve preporuke za njih! :)
    Odlicna lista zelja.

    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely wishlist.

    https://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna wishlista! Definitivno mi se najviše dopada ovaj holo ranac *-------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Wishlista je jako dobra! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Great stuff: D
    My backpack was very curious;)

    Follow me? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan wishlist♥♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan izbor. Ruksak je zaista simpa i neobičan :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši