BeautyBox: lipanj '17

17:52:00



Dobar dan svima,

evo nas napokon u novom postu.
Prvo se ispričavam jer posta nije bilo 2 tjedna ,ali sam trenutno jako zaposlena sa upisima u srednju školu i tako.

Ovo mi je druga ovakva kutija.
Svatko može naručiti svoj BeautyBox već iste sekunde preko stranice BeautyBox.hr ili im na njihovom Instagram profilu @beautybox.hr pošalji poruku u Dm.Cijena jednog boxa je 99 kuna,ali ako se pretplatiš na 3,6 ili 12 mjeseci cijena se spušta na 83 kune po kutiji.Mislim da je to povoljno s obzirom da u kutiji dobiješ toliko proizvoda koji inače,svaki  košta preko 100 kuna,a ovdje dobiješ sve za toliko,a pretplatom i manje. Dostava je BESPLATNA! 


Dizajn sami osmišljaju,a proizvode određuju u suradnji s brendovima i klijentima.Dizajn se mijenja svaki mjesec,dok se dizajn poklopca mjenja svaka dva mjeseca.Kutijice su funkcionalne i mogu se naslagati jedna na drugu i čine simpatičan ladičar.Svaki mjesec sve kutije se šalju u zadnjem tjednu mjeseca(naknadno se šalju onima koji naruče u zadnji tren).





Sada ću vam predstaviti proizvode u ovomjesečnoj kutijici,nadam se da će vam se svidjeti i da ćete čim pročitate ovaj post,naručiti jednu.U kutiji su ovi proizvodi:

Biovitalis Zlatna krema za očuvanje preplanulosti; originalno pakiranje 100ml - 79,90 kn

Delmerion NeoViderm emulzija za kožu; uzorak 5ml ,originalno pakiranje 30ml - 188,00 kn

Eveline Slim Extreme 4D Super noćni serum protiv celulita; uzorak 7ml,originalno pakiranje 30ml - 49,00 kn

Eveline SLim Extreme 4D Body Detox serum za mršavljenje i drenažu na bazi kave; uzorak 7ml,originalno pakiranje 30ml - 49,00 kn

L'angelica šampon za kosu razne vrste, u pitanju je protiv peruti; originalno pakiranje 200ml - 21,90 kn

Fa Honey Elixir gel za tuširanje; originalno pakiranje - 16,90 kn

#Šefica knjiga; originalno pakiranje - 129,00 kn

Violeta Make Up vlažne maramice; originalno pakiranje - 12,99 kn









 









To je to!
Nadam se da su vam se svidjeli proizvodi iz kutije i oprostite na lošijoj kvaliteti slika,ali sam bila u žurbi.
Najviše mi je drago zbog knjige jer sam ju već pola pročitala i očekujte uskoro recenzije svih ovih prizvoda,a posebno knjige jer je stvarno sve.Pusaa ♥

*PR proizvodi*












You Might Also Like

10 komentari

  1. Jako lep post, draga. I meni je knjiga omiljena, pa moram da je pročitam u skorijem roku. Ovomesečno izdanje je jako lepo, i nema veze što postove nisi pisala već dve nedelje.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    OdgovoriIzbriši
  2. Proizvodi su fantastični. Najviše me zanima ovaj šampon protiv peruti pa bih voljela ako bi javila dojmove kasnije. Sjajan post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/2017/07/ex-yu-rock-vs-cajke.html - novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima dosta dobrih proizvoda, ali mene je oduševila knjiga. Ova kutija dođe kao GlamBox u Srbiji samo što GM nijednom nije stavio knjigu u kutiju, a ja bih baš volela. :D

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da knjiga je genijalna,nadam se da hoće ♥

      Izbriši
  4. Post mi se jako dopada. Moracu da isprobam zlatnu kremu, mislim da je to bas ono sto sam trazila. Ako mozes pogledaj moj blog
    Nina Ni

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivni proizvodi! Bilo bi super kad bi slali i u druge drzave njihovu kutijicu :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši