FORMA NATURA Cosmetics

13:41:00



Pozdrav svima,

danas ćemo ponovno malo recenzirati.
Prije nekog vremena sklopila sam suradnju sa kozmetikom na prirodnoj biljnoj osnovi odnosno sa Forma Natura kozmetikom.



Sva kozmetika je isključivo iz vlastitog pogona,proizvedena na tradicionalan način bez aditiva,konzervansa,bojila,parfema i ono što je najvažnije bez aluminija i alkohola.
Ljudi svih uzrasta i dobi mogu koristiti ove proizvode.

Kako smo sklopili suradnju poslali su mi tri proizvoda na isprobavanje i ja sam oduševljena.
Uskoro ćete pročitati više,a ako se odlučite naručiti nešto ili saznati više informacija obratite im se na njihov e-mail - formanatura@net.hr ,u inbox putem njihovog Facebook profila  Forma Natura - natural cosmetics ili pak u DM na Instagramu @forma_natura.



Uživajte u postu i nadam se da će vam se svidjeti proizvodi jer meni se svidjaju.
Proizvodi koje ću vam predstaviti su :

Bademovo ulje + vitamin A (30 ml)

Ružmarinovo ulje (200 ml )

Balzam (50 ml )




- Prvo sto ću vam predstaviti je Bademovo ulje.Bočica sadrži 30 ml.U slobodnoj prodaji možete ga pronaći pod cijenom od 20 kuna.Ulje je namjenjeno za hranjenje i njegu kože.Sadrži i vitamin A koji služi za zacjeljivanje.Najviše se korisit za uklanjanje makeupa i pomaže rastu trepavica.



Pa dosada,odnosno ovo vrijeme koje korstim uočila sam da su mi malo narasle i lijepo miriše.Čula sam da je jako zdravo za sve,pa nekada i stavim na vrhove kose i vrhovi nekako postaju mekši i lijepši. :)


-


- Sljedeći proizvod je Ružmarinovo ulje.Bočica sadrži 200 ml.Koristi se za aroma terapiju te za povećanje koncentracije i opuštanje.Također stimulira znojenje.Cijena mu je 60 kuna.
Iskreno,po meni,ovo ima odvratan miris,jer ja mrzim Ružmarin iako sam Dalmatinka.




Ovo nisam koristila niti planiram.Onaj tko voli neka izvoli.




- I zadnji proizvod je Balzam.Izrađen je od kamilice,nevena,meda te pčelinjeg voska.
Možemo ga svakodnevno korisiti kod njege lica te tijela,posebna je zaštita tijela nakon brijanja i depilacije.Daje koži elastičnost i glatkoću,djeluje protuupalno te ju zacijeluje.






Ovaj balzam ima genijalan miris i dosada ga nisam baš koristila,već jednom,dva put.Sviđa mi se jako i stvarno ostaje koža glatka.Kutijica mi je preslatka.I sadrži 50 ml proizvoda,a cijena je 50 kuna.


I to je to.Mislim da je Forma Natura napravila odlične proizvode i nadam se da ću još imati prilike surađivati s njima jer sam oduševljena nekim stvarima.
*PR proizvodi

*Koji proizvod vam se najviše svidio?Jeste li dosada išta probali?*

You Might Also Like

18 komentari

  1. Odličan post! Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda, ali verujem da su dosta kvalitetni :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Ni ja nisam isprobala ove proizvode, ali ću se potruditi da ih pronađem i isprobam *-*
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako imaš vremena učlani se i ti u moj -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvuči odlično i sigurna sam da svee fantastično miriše (pa i ruzmarin :D)! :D Super recenzija, drago mi je zbog tvoje nove saradnje!

    Pogledajte moje nove postove → milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga, jako mi se sviđa. Drago mi je zbog tvoje suradnje, žilim ti ih još puno na tvom blogu:*

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdgovoriIzbriši
  6. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice post! Beautiful blog :*
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična recenzija*--*
    Nisam sigurna da li ovog proizvoda ima i u Srbiji :(
    Ali u svakom slulčaju izgleda jako korisno :)))
    Po prvi put sam na tvom blogu i taman sam onda pogledala malo ceo blog i zato što su mi se jako svideli tvoji postovi, izgled bloga, ideje... zapratila sam te :)


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaalaa draga Boomy,ja tebe odavno pratim i obožavam tvoj blog ♥

      Izbriši
  9. Odličan post! Sve mi se čini baš lijepo i svakako ću isprobati,posebno balzam!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši