Manzara Wishlist : bags and wallets

15:10:00


Pozdrav svima,

danas sam vam odlučila pisati o torbicama i novčanicima sa stranice Manzara.

Baš mi se sviđaju jer svatko može sebi pronaći nešto.O torbicama i novčanicima sam baš odlučila pisati jer su mi to jedni od najdražih modnih dodataka,a na ovoj stranici sam se doslovno zaljubila neke.


Torbice koje imaju stvarno su genijalne i opet ponavljam,za svakoga po nešto.
Ima dosta torbica sa više namjena odnosno koje mogu biti i novčanik i neseser.
Svaka cura treba u svojoj kolekciji imati bar jednu torbicu.Imam ih par i želim tu kolekciju povećati,a ovdje mogu komotno što hoću.Neke se mogu nositi i u školu jer su dosta prostrane i svašta može stati u njih.No ljeto još uvjek traje i neke se mogu iskoristi kao torbe za plažu.Sada ću vam pokazati koje torbice sa ovoga sajta su me posebno dojmile.









Novčanici   sa ove stranice su također genijalni jer poneki izgledaju kao torbice.Novčanici sa ovogaa sajta uglavnom su svečani,akio ne želite na neku proslavu,svadbu ili nešto slično,nositi torbicu,ovo je rješenje za vas.Uglavnom da previše ne duljim,pogledajte i novčanike sa ovoga sajta.





I to je to.Ova trgovina Manzara je stvarno divna.
Torbice su vrhunske,a stvarno i novčanici. Možete pronaći osim torbica i novčanika i razne druge stvari.Nećete požaliti.Hvala vam na čitanju i do slijedećeg puta. ♥


You Might Also Like

16 komentari

  1. Baš su sve jako lijepe,ali posebno mi se sviđa torba za plažu i ovaj posljednji novčanik! Super post!

    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke stvarčice! Sve torbe mi se mnooogo sviđaju, a ni novčanici nisu loši ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se svidja ova druga, prelepa je i u mom stilu. :)
    Nisam jos cula za njih pa je lepo sto si ih spomenula.
    Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbice su preslatke! Mnogo mi se sviđa ova prva,ali i druga je prelepa! Sve su lepe na svoj način!♥
    Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

    OdgovoriIzbriši
  5. jako lepe torbe :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam još čula za njihov sajt, moram pogledati. Imaju lijepe stvari prema ovome što si nam pokazala, posebno mi se dopada poslijednji novčanik :)
    Zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su torbe draga :)
    Pratim te vec odavno, nadam se da ces uzvratiti ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši