Zaful Summer 2017 Promotion

16:10:00


Haj gajs,

evo nas napokon u novom postu.
Post kasni par dana,prvo se ispričavam na tome,ali imala sam dosta obaveza pa nusam uspjela.No sad sam tu i tipkam vam novi post.


Kao što vidite u naslovu radi se o stranici ZAFUL,mislim da je dobro poznata ta stranica i da ne trebam mnogo govoriti o njoj,imaju stvarno genijalne stvari za suludo jeftine cijene.
Malo sam pretraživala po sajtu i odlučila sam izdvojiti par stvari koje su se meni posebno dopale i odlučila sam ih uzeti.
Jer why not?

Uživajte u postu i svakako poslije čitanja otiđite na njihovu stranicu i pogledajte više,najosnovnije informacije i ostale proizvode.

Imam jedan kupon za vas koji možete iskoristiti za kupovinu i smanjenje iznosa 10-20% : ZafulChen







1.Lace Up Sleeve Plunge Tee -  KLIK- KLIK - KLIK

2.Choker T-Shirt - KLIK KLIK KLIK

3.4Pcs Bamboo Facial Makeup Brushes - KLIK KLIK KLIK 

4.Boyfriend Jeans - KLIK KLIK KLIK 

To je to od ovog post!Nadam se da ste uživali i da su vam se svidjele stvarčice koje sam ja sebi naručila.Do slijedećeg čitanja (P.S. koje je možda već sutra :D ).

LY ♥

You Might Also Like

18 komentari

  1. Odličan wishlis! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. I like your wishlist! and love Zaful!
    Hi, I'm following your amazing blog. Can you follow mine? Thanks :) :)
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  3. Wishlista je odlična! Jako mi se sviđa crna majica s ružama i hlače!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicne si stvari odabrala. Meni se najvise svida crna majic sa ovim cvjecem. Cetkice mi se cine super za putovanja ☺❤❤

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely wishlist :)

    https://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna wishlista! Zaful stvarno ima predivne stvari :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaful je divan sajt, ja sam takodje narucivala preko njih! :)
    Imaju odlicne cetkice tako da ce ti biti odlicne, garbedoba im je divna i zaista jeftina.

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan izbor. I ja sam gledala ove hlače pa me zanima da li ima razlike u veličinama. Nestrpljiva sam da pročitam recenziju :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši