Osvrt na prošli mjesec - Srpanj

21:19:00

  
Pozdrav drage moje,

evo nas u novom postu,u zadnje vrijeme sam se jako aktivirala na blogu.
Tako da sutra vjerovatno očekujte novi,a za danas sam vam odlučila napraviti kao review na prošli mjesec odnosno što mi se sve događalo i kako sam se ponašala i tako.

Prošli mjesec mi je bio pretrpan obavezama kao i emocijama.Mnogi ljudi su posljednih mjesec dana prošli kroz moj život i mnoge stvari su mi se desile.Mislim čak,da sam se pomalo promijenila kao osoba  i više ne marim niti težim za nekim stvarima za kojima sam prije.Naučila sam također dosta stvari.

Dakle,pošto sam ja nedavno završila osmi razred,došlo mi je vrijeme za upise u novu školu,konačne ljestvice su bile 13. tako da sam tih prvih 13 dana provela u strepnji hoću li upsati u željenu školu odnosno medicinsku.I pogodite šta?NISAM UPALA! I onda sam provela još 5 dana u tuzi i žaljenju za tom školom i svime što bi išlo uz nju i sada umjesto medicinsku upisala sam upravnu školu.Istina da je teška,ali morala sam nešto

.Znate onaj osjećaj kad o nečemu sanjate i zamišljate budućnost s tim i to sve,ali karma je kuja i ne dopusti vam sve to? E baš se to desilo meni.

Ali to sam nekako zaboravila i okrenula se drugim stvarima samo zaboravim.Odlasci na plažu,kupanje,izlaženje s društvom i tako.Iznimno mi je drago što su se okrila prava lica nekih ljudi i spale maske.Također sam upoznala par ljudi s kojima izlazim i družimo se.Jako su mi za ovih mjesec dana prirasli srcu.

Imam osjećaj da sam se promjenila kao osoba.Ne marim više za tim da se svidim ljudima i da svi misle sve najbolje o meni.Postala sam otvorenija i iskrenija.

Također sam se i blogu više posvetila,postovi izlaze redovito,skoro svaki dan.Novi banner,novi template,sveukupno novi dizajn bloga,također sam sklopila suradnju sa par sajtova i uskoro očekujte dosta haulova :D

Trenutno uživam u ljetu i ljetnim radostima,zabavljam se i iskorištavam svo slobodno vrijeme.Srpanj je gotov i počeo je kolovoz.Iskoristit ću ovih zadnjih mjesec dana što bolje mogu.


To je sve od ovoga posta.Nadam se da vam se svidio i pišite mi kako ste se vi proveli prošli mjesec i jeste li nešto naučili.Volim vas ♥

You Might Also Like

32 komentari

  1. Divan post♥.Žao mi je što nisi upala u školu u koju si želela.Ali mi je drago da si se promenila na bolje i pronašla pravu sebe.Jer je u životu najbitnije da smo srećniji i da ne žalimo za izgubljenim u prošlosti,već da gledamo u budućnost.

    Kasnije novi post:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Pre svega, izgled bloga je jako lep. Žao mi je što nisi upala u željenu školu, ali ako ti želiš da se baviš medicinom u budućnosti, sigurno ćeš naći put do tog posla. Ne brini toliko. ♥
    Uzvrati praćenje. :)


    Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista mi je žao što nisi uspjela da upišeš željenu školu i znam kako ti je. Ni ja nisam uspjela i na kraju sam i odustala od nje, a sada mi je mnoogo žao. No ti ne očajavaj. Potrudi se da dobro završiš prvi razred i piši molbu da za promjenu škole (kod nas je to moglo, ali ja budala nisam jer me društvo iz razreda nagovaralo da ostane - kao bilo nam je fino, biće im žao i sl.). I dan danas se kajem zbog toga i razmišljam da radim razliku predmeta i da je završim vanredno :/
    Želim ti lijep ostatak dana, draga!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ocigledno si imala veoma uzbudljiv mesec, pun razlicitih desavanja. Moram da ti cestitam na uredjenju bloga, izgleda sjajno. Takodje bih ti i porucila da ne tugujes zbog skole, ko zna za sta je to dobro.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Drago mi je da si s nama kao sa čitateljima ovog bloga podijelila ovakve stvari. Zaista mi je žao što nisi upala u željenu srednju školu, ali sada trebaš gledati budućnost, možda medicinka nije bila baš za tebe! Sretno dalje :*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim ovakve postove, ti si ga super napisala! Žao mi je što nisi upala u medicinsku, ali vjerujem da ćeš i u upravnoj upoznati sjajne ljude i možda ti se svidi program i predmeti☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvo ti čestitam na tome da polako shvaćaš da nije najbitnije što drugi misle o tebi i, iskreno, tako ćeš preživjeti srednju. Nije toliko grozna, ali definitivno će se naći koji genijalac koji će te komentirati, ali to nije bitno. Bitno je što ti misliš o sebi i radi na sebi iznutra zbog sebe. Napravi od sebe osobu koja će se svidjeti tebi, a ne drugima oko tebi.
    Žao mi je što nisi upala u željenu školu, ali uvijek možeš na medicinu na faksu. Želim ti svu sreću u srednjoj i ne brini se previše.
    I blog ti izgleda super i veselim se svemu što nam donosiš.:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Jul je moj omiljeni mesec, i veoma mi je zao sto se zavrsio. Jer sada znam da je septembar sledeci... xD Ali necu da razmisljam o tome
    Zao mi je sto nisi upala u zeljenu skolu, ali ne ocajavaj. Nikada se ne zna zasto je to dobro ;) Uzivaj u letu, odmaraj se, srednja skola nije lagana, a treba ti odmor nakon prijemnog i svega. ♥

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :) I uclani se, i ja sam u tvoj.
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno mi je zao sto nisi upisala skoli koju si zelela.Ali nemoj da te to obeshrabri,molim te!!Divan post,pratim te!

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga.Hvalaa! ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Nemoj da te brine previše to što nisi upisala željenu školu, ja takođe nisam, ali su mi te 4 godine najlepše u životu. Zavolećeš svoju školu ♥
    Inače, prelepo pišeš, svaka čast :)
    Sa zadovoljstvom pratim tvoj blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam se vise posvetila blogu! Pogotovo slikama na njemu. :)
    Vise sam organizovana!
    Volim ovakve postove, kada samo pricas sa nama, jednostavno se opustis, jako originalno a i meni slatko haha!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdgovoriIzbriši
  14. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Žao mi je što nisi upala u željenu školu.No,znam puno ljudi koji su upali u svoje druge izbore i nisu požalili.Upravna je škola iznimno dobra i ima veliku perspektivu što se tiče budućnosti.Želim ti svu sreću u srednjoj školi.Nije baš lako,ali je vrlo lijepo iskustvo.Nadam se da ćeš uživati i sigurna sam da ćeš ubrzo i zaboraviti na medicinsku!
    Također,drago mi je što si ponovno aktivna na blogu:)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivan post i odlicno napisan! Zao mi je sto nisi upala u medicinsku skolu, ali ko zna, mozda upravna ti ostavi bolji dojam nakon nekog vremena :)
    Zelim ti svu srecu <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši