Who is most likely to? / Collab

17:06:00


Pozdrav svima,

danas smo napokon u novom postu!
Ne znam kako vi izdržavate ove vrućine,ali samo jedno vam mogu reći,da jedva čekam jesen i zimu!

No krenimo na glavno,dans sam odlučila napraviti jedan Collab sa predragom Nensi sa bloga 
x Nancy's little corner x .Cura je stvarno genijalna i poznam ju već par tjedana pa smo odlučile napraviti jedan collab.Posjetite njezin blog i uživajte u collabu.


Riječ je tagu Who is most likely to,ako netko ne razumije o čemu se radi u ovom tagu,znači npr. imaju pitanja tipa koja bi prije skočila u ledenu vodu? I ja sad moram odgovoriti bi li ja prije skočila ili Nensi.

Nadamo se da će vam se svidjeti.Krenimo s pitanjima:

1.Koja bi prije slušala klasičnu glazbu?
Hmm,ja nisam nikako za klasičnu glazbu,nisam sigurna za Nensi,ali ću reći da bi ona prije :D

2.Koja bi prije gledala romatične filmove?
Ja uglavnom i gledam romantične srceparajuće filmove,hhaahah,tako da bih ja prije.


3.Koja bi prije bila drama kraljica?
Mislim da nijedna ne bi bila drama kraljica jer smo ,kako se kaže,'lagane' osobe i nismo baš puno zaintresirane.

4.Koja bi prije uvijek bila sretna?
Nensi stoposto.

5.Koja bi prije plakala zbog tužnog filma?
Mee,uvijek plačem na tužne filmove,pogotovo sa psima i ljubavne.:)


6.Koja bi se prije brinula radi malih stvari?
Mislim da bi ja,jer su mi detalji bitni i znate onu:  "sreća je u malim stvarima".

7.Koja bi prije uradila "bungee jump"?
Mislim da bi obje u isto vrijeme,jer smo dosta lude osobe,ali ja jako volim adrenalin.


8.Koja bi prije pričala sa životinjama?
Ja već pričam sa životinjama,imam psa i mačku.:D

9.Koja bi prije bila svjetski putnik?
Jaaa,obožavam putovati.San snova bi bio da postanem travel bloggerica,ali ništa od toga hahah.


10.Koja bi se prije smijala u pogrešnom trenutku?
Ja dođem u crkvu i usred mise se počenem smijati,tako i u školi,imam stvarno čudan smijeh,nekako,svi se počnu smijat kad čuju mene da se smijem,ne kontam ih :)

11.Koja bi prije zaboravila važne rođendane?
Ovo sam ja,doslovno znam samo kada je moj rođendan i uvijek zaboravim na tuđe.Znam da ih Nensi dobro pamti ahah.


I to je to.Nadam se da vam su se svidjeli odgovori i obavezno iza ovoga,otiđite na Nensin blog i pročitajte njene odgovore.♥






You Might Also Like

4 komentari

  1. Haha ajoj, malopre sam posetila Nensin post, i sada dok sam citala tvoj, sam se bas nasmejala i jako zabavila! Dosta razlicitih odgovora, sto je zapravo jako simpaticno! Bas mi je bilo interesantno da citam, drago mi je sto ste uradile kolab, sjajan je.

    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ste uradile collab, bilo je baš zanimljivo čitati. Ne mogu da verujem da ja, kojoj su Tagovi omiljena vrsta postova nisma čula za ovaj Tag, haha, ali za sve postoji prvi put. Idem sada pročitati Nensin post jer ovaj Tag deluje zanimljivo.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    OdgovoriIzbriši